Miks peab töötaja olema palgakerjus?

Juhtimine on imelihtne 06/25 Miks peab töötaja olema palgakerjus? Sirvides viimase kümnendi karjäärinõuandeid, siis üks läbiv soovitus on alati sees: “Õpi palka juurde küsima.” See on justkui vaikiv norm – töötaja peab võtma südame rindu, tegema eeltööd, valmistuma keeruliseks vestluseks ja lootma, et tema juht parasjagu heas tujus on. Meile õpetatakse, kuidas õigel hetkel jutuks […]

Miks peab töötaja olema palgakerjus? Read More »

Konstruktiivne pidur

Juhtimine on imelihtne 05/25 Konstruktiivne pidur – meeskonnatöö nähtamatu kangelane Tänapäeva juhtimismaailmas kummitab üks eriti libe müüt – nimelt see, et kui meeskond töötab ühise hingamise ja särasilmse entusiasmiga, siis on edu garanteeritud. „Me teeme koostööd! Me loome innovatsiooni! Me oleme ühel lainel!“ kõlab kui mantrana paljudes kontorites, tiimikoosolekutel ja strateegiapäevadel. Kuid mida see tegelikult

Konstruktiivne pidur Read More »

juhtimine haldamine leadership management

Juhtimise maagia

Juhtimine on imelihtne 04/25 Juhtimise maagia 1: Kuidas on lood juhtimise ja haldamisega Juhtimine on vastuoluline tegevus – ühelt poolt peab juht olema suunanäitaja ja innustaja, teiselt poolt süsteemne ja täpne korraldaja. Pole võimalik edukalt juhtida ilma inimeste pühendumiseta, kuid samamoodi ei saa kaugele jõuda, kui puudub struktuur ja süsteemne lähenemine. Juhtimine on suunav ja

Juhtimise maagia Read More »

Agiilse juhtimise takistused

Agiilne juhtimine 8

Juhtimine on imelihtne 03/25 Agiilne juhtimine 8: Agiilse juhtimise rakendamise takistuste ületamine Agiilne juhtimine on muutunud ülioluliseks organisatsioonide, mis püüavad kohaneda kiiresti muutuva keskkonnaga. Kuigi selle põhimõtteid – paindlikkust, uuenduslikkust ja reageerimisvõimet – imetletakse laialdaselt, osutub agiilse juhtimise edukas rakendamine sageli keeruliseks. Tihti üritatakse rakendada selle üksikuid detaile, sest need justkui peaks aitama kaasa. Agiilse

Agiilne juhtimine 8 Read More »

Scroll to Top