Tööotsija – tööotsa ootav taksojuht või eksklusiivne viimasehetke puhkusereisi pakkumine

Tööotsija – tööotsa ootav taksojuht või eksklusiivne viimasehetke puhkusereisi pakkumine Võib tunduda küll kohatu võrdlus, kuid sellel on kujundlik soes olemas. Ühelt poolt tõuseb meil töötus, kuid teiselt poolt on paljudel ametikohtadel tööjõupuudus. Nii üritavad tööpakkujad leida ja värvata tööturult ikka parimaid omas valdkonnas. Proovitakse leida eksklusiivseid viimasehetke puhkusereisi pakkumisi. Samas värbamisprotsess meenutab rohkem olukorda, …

Tööotsija – tööotsa ootav taksojuht või eksklusiivne viimasehetke puhkusereisi pakkumine Read More »

Arenguvestluse veebiseminar

Tasuta veebiseminar “KUIDAS VÕTTA MAKSIMUM ARENGUVESTLUSEST” 13.12.2022 kell 09.00 70% töötaja pühendumusest sõltub juhist ja ainult 30% töökeskkonnast Organisatsioonid korraldavad rahulolu-uuringuid ja  arenguvestlusi, mis tihti on keerulised ja tüütud.  Arenguvestlusel on oluline roll organisatsiooni edus ja töötajate pühendumuse suurendamises. Ta aitab mõista töötajal oma rolli organisatsioonis. Kahjuks võib arenguvestluse tulemusena selguda, et töötaja jätkamine organisatsioonis …

Arenguvestluse veebiseminar Read More »

Olukorrapõhise juhtimise veebiseminar

Tasuta veebiseminar “OLUKORRAPÕHINE JUHTIMINE – KUIDAS VALIDA SOBIV JUHTIMISSTIIL” 17.01.2023 kell 09.00 70% töötaja pühendumusest sõltub juhist ja ainult 30% töökeskkonnast Koolitustel räägitakse ja käsitletakse kaasaegseid juhtimisstiile, mis peaksid andma parimaid tulemusi.   Kahjuks on iga juht kogenud, et alati ei ole võimalik saavutada soovitud tulemust õpitud juhtimisstiile kasutades. Siinkohal tuleb mõista, et juhtimisstiil ise ei …

Olukorrapõhise juhtimise veebiseminar Read More »

Üks-ühele koosoleku müüdid

Üks-ühele koosoleku müüdid​ Juhi töö efektiivsus sõltub sellest, kui palju tal on olulist informatsiooni ning kuidas ta seda kasutada oskab. Tegelikult on üks-ühele koosolekud kõige efektiivsemad võimalused informatsiooni kogumiseks ja jagamiseks. Siinkohal annavad koosolekud väga palju muudki infot. Jälgi juhina inimeste kehahoiakut, miimikat, istumisasendit, istumiskohta, nende tegevust koosoleku ajal, kuidas nad sõna võtavad ja milline …

Üks-ühele koosoleku müüdid Read More »

Töötaja pühendumuse tõstmise kolm komponenti

Maslow püramiidi teab tõenäoliselt enamus. Aga kas oled mõelnud, kuidas see toimib tööl või töökeskkonnas? Erinevad tasemed on igas olukorras samad, aga nende tähendus võib olla veidi teine. Maslow inimvajaduste püramiid toob küll välja erinevad vajaduste kategooriad, kuid see ei kehti kõigi inimeste kohta ühte moodi. Oluliseks teguriks on iga inimese isiklik väärtushinnangute süsteem. Seetõttu …

Töötaja pühendumuse tõstmise kolm komponenti Read More »

STEREOTÜÜBID 2

MIKS ME OLEME KINNI STEREOTÜÜPIDES? Noored on aktiivsed ning innovaatilised ja vanemad inimesed aeglased ning uuendusi pidurdavad. Tuleb tuttav ette. Kes meist pole öelnud teismelisena oma vanematele „vana känd“? Lähevad aastad ja see „vana känd“ on elu parim tugi ja nõuandja, kes on toeks ja aitab leida lahenduse igas olukorras. Mis veelgi kummalisem. Kõige paremini …

STEREOTÜÜBID 2 Read More »

Koolitus kui kriitiline tugiteenus

Keskajal kulus käsitöömeistriks saamiseks aastaid. Täna ei kujuta keegi ette, et uue toote selgekssaamine võtab sama aja. Erinevaid tooteid müüvad ettevõtted puutuvad järjest rohkem kokku klientidega, kes vaatavad müügihinna kõrval väga pingsalt toote eluea kulusid. Näiteks üks asi on osta auto, kuid sellega sõitmine tekitab terve rida kõrvalkulusid: kütus, hooldus, remont, kindlustus jne. Teadlik klient …

Koolitus kui kriitiline tugiteenus Read More »

STEREOTÜÜBID 1

MIKS ME OLEME KINNI STEREOTÜÜPIDES? Kui tihti teed Sina järeldusi või langetad otsuseid üldlevinud arusaamade põhjal? Hiljem pead aga tõdema, et levinud stereotüübi järgi tehtud otsused tuleb üle vaadata. Pean tunnistama, et ma ise pole ka sellest patust puhas. Võtame näiteks juhtide jaotuse olemuse järgi – ülemus (ingl.k boss), juhataja (ingl.k manager) ja juht (ingl.k …

STEREOTÜÜBID 1 Read More »

RÄÄKIMINE HÕBE, KUULAMINE KULD 

INIMESTELE IKKA MEELDIVAD ILUSTI RÄÄKIVAD INIMESED! Kahjuks kehtib see ka juhtide puhul. Nii töötajatele kui ka teistele juhtidele meeldivad ilusti rääkivad juhid rohkem, kui vähem sõnakad. Tihti eelistatakse ekstravertseid inimesi juhi kohale, sest introverte peetakse juhi kohale sobimatuks nende näilise tagasihoidlikkuse tõttu. Aga, mis on juhi roll, mis on tema peamine ülesanne? Kas juhi peamine …

RÄÄKIMINE HÕBE, KUULAMINE KULD  Read More »

SISEKOOLITUSTE KORRALDAMISE PEAMISED VEAD vol 2. 

Sisekoolitused on iga organisatsiooni arengu lahutamatu osa, mistõttu selle efektiivsusest sõltub tihti edu või põrumine. Olulist rolli koolituste edukuses mängib koolitaja ja tema koolitusviis ja õppemeetodid. Professionaalne koolitaja suudab kiiresti kohaneda sihtgrupi vajadustele ning olukorrale. Tähtis ei ole oma materjali ettelugemine, vaid oluline on õpimoment. Järgnevalt on neli suuremat murekohta sisekoolituste korraldamisel, mis sõltuvad ennekõike …

SISEKOOLITUSTE KORRALDAMISE PEAMISED VEAD vol 2.  Read More »

SISEKOOLITUSTE KORRALDAMISE PEAMISED VEAD vol 1.

Viimased aastad on olnud tööturule väga keerulised ning nõudnud suuri muudatusi. Uuringute kohaselt suurenes COVID19 pandeemia jooksul töötajate kaasatus 40%ni, mis on mitmete uuringute parim saavutus. Selle taga on tõenäoliselt organisatsioonide vajadus viia sisse kiireid muutusi ning sundis juhtkonda rohkem suhtlema töötajatega. Teiselt poolt avaldasid sellised muutused ka palju negatiivset mõju. Paljud inimesed kaotasid töö …

SISEKOOLITUSTE KORRALDAMISE PEAMISED VEAD vol 1. Read More »

Shopping Cart
%d bloggers like this: