LinkedIn profiili ülevaatus
Ikka ja jälle LinkedIn kontot üle vaadates on võimalik taasavastada uusi nüansse, et oma profiil teha veelgi atraktiivsemaks. LinkedIn profiili ülevaatus aitab Sind teha nähtavaks.
Soovid kasutada LinkedIn'i oma professionaalse brändingu jaoks?
LinkedIni profiili läbivaatus on isikupärastatud, kõikehõlmav, individuaalne või meeskonnakonsultatsioon. Läbivaatus aitab sul luua silmapaistva LinkedIni profiili, mis tutvustab sinu professionaalseid oskusi ja kogemusi.
Kohtumise ajal teeme koostööd, et teha kindlaks kõige tõhusamad viisid, kuidas tutvustada oma ainulaadseid tugevusi ja saavutusi ning optimeerida sinu profiili maksimaalse nähtavuse ja mõju saavutamiseks.
Sinu LinkedIni profiil on sinu elektrooniline visiitkaart. Sinu veebipersoonist saab aken sinu tööellu, mis näitab kõiki ilusaid ja vahvaid asju, mida oled teinud, saavutatud eesmärke ja kogukondi, kellega olete liitunud.
Siin saad oma nutika nalja ja muljetavaldavate oskustega särada ja potentsiaalsetele partneritele või tööandjatele muljet avaldada.
Osalejad räägivad ja tulemused näitavad
Alates programmi käivitamisest 2013. aastal on LinkedIni profiili juhendist kasu saanud ja oma LinkedIni profiile täiustanud üle kahe tuhande inimese.
LinkedIn profiili läbivaatuse võimalust kasutajad on öelnud: “Te ei saa ehitada pilvelõhkujat ebakindlale vundamendile ja läbivaatus aitab seda rohujuuretasandil kinnistada.”
Kas pole kindel, kui hästi sinu profiil toimib? LinkedInil on väga vahva sotsiaalse turunduse ja müügi mõõtmise tööriist nimega SSI ehk Social Selling Index, et kontrollida oma profiili tervist igapäevaselt.
Mida madalamad on sinu valdkonna ja võrgu SSI-d, seda parem. Samal ajal peaks sinu praeguse sotsiaalse müügi indeksi eesmärk olema üle 75.
Niisiis, kuidas sul läheb?
LinkedIn profiili ülevaatuse suurimad kasusaajad
TÖÖD OTSIVAD TUDENGID
Kuidas näidata (vähe või üldse mitte) töökogemust atraktiivsel viisil? Kuidas näidata oma praeguste oskuste ja pädevuste väärtust?
EELISED:
Mõisa otsingu- ja valikukriteeriume ning kuidas neile väljakutsetele loovalt vastata. Leia oma isiklik ainulaadne müügipakkumine/-punkt Enne teiste juhtimist tuleb enda asjad korda teha.
ÜKSIKETTEVÕTJA
MIKROETTEVÕTJA
VABAKUTSELISED
Kuidas ilmuda oma täiuslike klientide radarile? Kuidas tõestada oma usaldusväärsust, suutlikkust ja võimekust toimetada?
EELISED:
Õppi oma ideaalse kliendi kasvatamise "pikka mängu" müügiprotsessi igal tasandil. Optimeeri oma sotsiaalset turundust vastavalt oma sihtrühma ootustele.
ETTEVÕTTE JUHID
SUUNAMUDIJAD
ETTEVÕTTE OMANIKUS
PROFESSIONAALID
Kuidas positsioneerida end oma valdkonna autoriteedina? Kuidas optimeerida persoonibrändile ja turundusele kuluvat aega?
EELISED:
Tööta välja oma kohandatud minimaalne elujõuline turundustööriist, et maksimeerida oma ulatust ja keskenduda suure potentsiaaliga niššidele. Kaasa meeskond.
ONLINE TURUNDAJA
PERSONALITÖÖTAJA
B2B MÜÜJAD
Kuidas põhjendada meeskonnale sotsiaalse turunduse ja tööandja brändingu vajalikkust? Kuidas motiveerida neid tegevusi ellu viima?
EELISED:
Argumendid, mis motiveerivad meeskonda sotsiaalset brändingut, müüki ja turundust võimendama. Sotsiaalse turunduse tõhustamine kogu ettevõttes.
LinkedIn profiili ülevaatuse teemad
Sissejuhatava mooduli käigus uurime Sinu profiili eesmärki ja põhiseadeid ehk teisisõnu – kellega ja miks räägid. Vaatame ka seda, kuidas kaasaegne psühholoogia saab aidata, selle asemel, et meie jõupingutusi saboteerida.
Mõned teemad, mida selle mooduli jooksul käsitleme:
- Mis on LinkedIn ja kuidas saad sellest kasu saada?
- Mille poolest erineb LinkedIn teistest sotsiaalmeedia kanalitest ja millist lisaväärtust see pakub?
- Isiklik bränding. Kes on sinu sihtrühm ja mida sa neilt soovid?
- Profiili keele valik
- Tasuta või tasuline konto
See moodul keskendub sinu profiili erinevate osade ja jaotiste rollile. Sukeldume sügavalt erinevate profiiliatribuutide loogikasse ja sisusse ning vaatame, kuidas sinu profiili külastajad sinu profiili näevad. Teisisõnu: mida nad tahavad sinu profiilis näha, millised on kohustuslikud ja meeldivad?
Mõned teemad, mida selle mooduli jooksul käsitleme:
- Profiili kõigi 7 kohustusliku elemendi põhjalik ülevaade
- “Miks?” profiiliosade taga
- Isikliku brändi loomine LinkedInis
- Kuidas kasutada oma profiilis täiendavaid usaldust suurendavaid elemente
Muidugi on oluline, kes sa oled, kuid sama oluline on see, keda sa tead. Seetõttu peaksid suurte numbrite taga ajamise asemel looma oma pühendunud järgijatega tõelise suhte.
Mõned teemad, mida selle mooduli jooksul käsitleme:
- Mida teha ja mida mitte, ohud ja võimalused oma võrgu arendamiseks
- Kellega ja kuidas ühendust võtta
- Kuidas oma uudistevoogu korraldada ja optimeerida
- Paharetid ja robotid peaksid hukkuma!
- Kuidas ära tunda võltskontosid ja vältida LinkedInis levinud pettusi
- Mida peaksid mobiilse LinkedIni kohta teadma
Selles moodulis uurime konkreetselt sinu publiku kasvatamise protsessi. Millised on kõige lihtsamad sammud, mida saaksid teha, et saada oma jälgijaskonna silmis vaieldamatuks autoriteediks?
- Kuidas LinkedIni kliendid minu tulusid suurendasid ja kuidas saad luua edu saavutamiseks samm-sammult strateegia
- Veelkord lühidalt sihtrühmast ja nende segmenteerimisest.
- Rikkus on nišides!
- Suhtlusjuhised LinkedIni ettevõttesiseseks kasutamiseks
- Miks peavad kõik organisatsiooni võtmeisikud tingimata LinkedInis olema ja miks peaksid seal olema ka kõik teised
Programmi viimases moodulis laiendame veidi profiili ja vaatame mõningaid valikulisi lisasid, näiteks mida peaksid teadma ettevõtte lehtede, tööandja brändingu, tasuliste plaanide jms kohta.
Mõned teemad, mida selle mooduli jooksul käsitleme:
- Logod ja ettevõtte lehed
- Teenused
LinkedIn profiili ülevaatusest saadav kasu
- Selge arusaam oma LinkedIni profiili eesmärgist
- Määratle oma peamine sihtrühm ja mida soovid, et nad teeksid
- „Miks” ja „kuidas” on kõigi All Stari profiilireitingu kohustuslike elementide taga
- Jälgi oma sotsiaalse müügi indeksi reitingut ja koosta nende tulemuste põhjal tegevuskava
- Soovitused sinu praktiliste LinkedIni harjumuste kohta
- Saadaolevate ressursside loend
- Juhised konkreetsete muudatuste kohta, mida peaksid oma profiilis tegema, ja selle taga olevad põhjused
- Soovitused tegevuste kohta, mida peaksid oma sotsiaalse müügi ja turunduse jaoks rakendama
LinkedIn profiili läbivaatus
Individuaalne juhendamine
Kestvus 1,5...2 tundi
HIND 180,00 € + KM
LinkedIn profiili läbivaatus
Grupp kuni 16 osalejat
Kestvus 2 x 1,5...2 tundi
HIND 800,00 € + KM